• July 27, 2024

אנחנו משקיעים המון באתר שלנו. הליך הבנייה מצריך מאיתנו זמן וכספים רבים וכך גם תחזוקת האתר שכרוכה בעבודה בלתי נגמרת. כל העבודה הזו מסתכמת בשעות רבות ומשאבים רבים שאנחנו מפנים לטובתה, אך אנחנו לא עושים את זה ללא סיבה. אנחנו עושים את כל העבודה הזו כדי לקבל משהו בתמורה – יותר לקוחות. הבעיה היחידה היא שממש כמו שאנחנו עושים את כל העבודה הזו, ככה גם המתחרים שלנו מנסים לעקוף אותנו ולהיות מדורגים מעלינו במנועי החיפוש השונים. אז אם הסיטואציה הזו נשמעת לכם מוכרת ואתם מחפשים דרכים לעקוף אותה, המשיכו לקרוא ותגלו כמה טיפים לקידום אתרי וורדפרס שיסייעו לכם בתהליך.

מעט עובדות על קידום אתרי וורדפרס

הסיבה שבחרנו להתמקד בקידום אתרי וורדפרס היא פשוטה – אתרי וורדפרס הם הנפוצים ביותר בעולם ומרבית האתרים היום בנויים על גבי פלטפורמה זו. בנוסף על כך, אתרי וורדפרס נחשבים לנוחים ביותר לקידום אורגני ובעזרת התוספים השונים שזמינים בפלטפורמה זו אפשר לקבל שליטה מלאה על כל הפרמטרים שמהותיים לקידום אורגני. 

אם אתם חדשים בתחום הקידום האורגני אז חשוב שתדעו שזה לוקח זמן, יש האומרים שהזמן הממוצע עד שרואים תוצאות של קידום אורגני נע בין חצי שנה לשנה. אבל למרות הזמן הרב והעבודה שכרוכה בקידום אורגני של אתרי וורדפרס, התמקמות לבסוף בתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל שווה את ההשקעה!

5 טיפים לקידום אתרי וורדפרס

  • בצעו אופטימיזציה של התיאורים והכותרות
    אחד הדברים החשובים ביותר בקידום אתרי וורדפרס, וקידום אתרים באופן כללי, זה נושא הכותרות והתיאורים השונים. לכל עמוד באתר יש כמה מאפיינים שחשוב לבדוק שהם עומדים במגבלת התווים ושמשולבות בתוכן מילות המפתח הרלוונטיות לאותו עמוד – Meta Title, Meta Description, URL, Alt Text. כדי לבצע את האופטימיזציה בצורה הנוחה ביותר מומלץ להוריד תוסף ייעודי כמו Yoast SEO או Rank Math.
  • סדרו את התפריט שלכם בצורה ברורה ונגישה לעמודים חשובים

דמיינו שאתם גולשים לאתר איקומרס ואתם מנסים להגיע למוצר ספציפי, אבל הקטגוריות והעמודים באתר לא מספקים לכם תיאורים מספקים או שהם כללים מידי. במצב כזה כנראה שהייתם מוותרים על הרכישה מאותו האתר ופשוט עוברים לאתר אחר. זה בדיוק מה שאנחנו רוצים להימנע ממנו וכדי לעשות זאת חשוב שנעבוד על היררכיה של האתר ונסדר את האתר לפי סדר הגיוני וברור. הרווח שלנו מכך יהיה כפול – גם הגולשים יוכלו לנווט באתר בקלות וגם הסורקים של מנועי החיפוש יוכלו לעבור בין כל העמודים של האתר בצורה קלה.

  • העלו תוכן באופן עקבי
    זה אולי הטיפ החשוב ביותר שאפשר להעניק לקידום אתרי וורדפרס, וקידום אורגני בכלל – כתבו והעלו לאתר שלכם תוכן איכותי וחדש באופן קבוע. ככל שתעלו יותר מאמרים ותכנים איכותיים, הגולשים יעריכו את הידע שלכם ויגיעו יותר ויותר לאתר שלכם כדי ללמוד ולהתעדכן. תוצאת לוואי של כך היא שמנועי החיפוש השונים גם כן יעריכו את האתר שלכם יותר וידרגו אותו גבוה יותר.
  • לפני הכל בצעו מחקר מילים מקיף
    כדי לגלות על אילו מילות מפתח כדאי לנו לקדם את האתר, צריך לבצע מחקר מילים שיעזור לנו להבין כמה חיפושים יש על כל מילה וביטוי וכמה תחרות יש סביב אותה מילה. חשוב לעבוד לפי מחקר מילים כדי שנוכל לחזק את הדירוג שלנו בביטויים הרצויים.
  • וודאו שהאתר שלכם מהיר
    אף אחד לא אוהב להמתין יותר מדי זמן כדי שאתר יעלה, במיוחד כאשר מדובר על אתרים שאנחנו לא מכירים. חשוב מאוד שנוודא שהאתר שלנו נטען במהירות ושכל התמונות מוצגות בצורה איכותית תוך פרק זמן הגיוני. כדי לעשות זאת חשוב לא לעלות תמונות וקבצים כבדים מדי ולשמור על כמות פלאגינים הגיונית שכן גם תוספים שפועלים מאחורי הקלעים משפיעים על מהירות האתר. עוד דבר שכדאי לעשות זה גרסת מובייל לאתר.

כמובן שיש עוד המון דברים שאפשר לעשות כדי לקדם אתרי וורדפרס, אבל אלו הם כאמור כמה מהדברים העיקריים שחשוב שתעשו אם אתם רוצים להיות מדורגים גבוה יותר במנועי החיפוש השונים. 

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *