• April 20, 2024

מהו שיווק ופרסום ומדוע זה חשוב?

שיווק ופרסום היא דרך של תקשורת המונים כדי להוציא את המסרים של המותג שלנו לקהל הרחב.
זאת פעולה בסיסית בקידום של עסק כדי לקבל לקוחות חדשים ולשמר את התקשורת עם לקוחות קיימים.

רבים האנשים שחושבים שאלו פעולות אשר שמורות לעסקים גדולים בלבד עם תקציבים גדולים אך לא כך הדבר.
שיווק ופרסום הם לא המלצה אלא דרך חיים לקיום של עסק אשר רוצה להתפתח לצמוח ולגדול וגם לכאלה שרוצים לשמר על הקיים.

4 סיבות להמשיך ולבנות את המודעות למותג שלך:

סיבה 1 – לשפר את המכירות
הסיבה הראשונה היא ״לשפר את המכירות״. עסק ללא מכירת מוצרים/שירותים הוא עסק שלא יכול לצמוח.
אותה התקשורת שאנו יוצרים באמצעות שיווק ופרסום עוזר לנו בקבלת לידים (פניות לבית העסק) ובכך מצליח לעזור לנו במשימה של
קבלת וסגירת לקוחות חדשים.

סיבה 2 להגיע ללקוחות חדשים
לקוח חדש הוא לקוח אשר לא שמע ולא היה בבית העסק שלנו.
אם אתם חושבים שמספיק איזה פוסט אחד כדי להפוך אדם רנדומלי ורלוונטי לעסק שלנו אז ברוב המקרים אתם טועים.
לקוחות חדשים כאלה שעדיין לא בנינו סביבם אוטוריטה ואמון ידרשו זמן וכמה הופעות של תוכן שונה כדי להתקרב ולהאמין בעסק שלנו
כאשר יגיע הרגע המתאים ובאמצעות תוכן טוב הם ישמחו במקום ובזמן הנכון לשלם לנו כסף ולהפוך להיות הלקוחות שלנו.

סיבה 3 הגדל את נראות המותג
אנשים קונים מותגים, זאת עובדה. אבל רבים חושבים שמותג הוא אך ורק לקוח גדול.
אספר לכם סוד, קטן (גדול) – מותג יכול להיות עסק קטן ואפילו עסק מקומי קטן.
ישנם מגוון מותגים שכולנו מכירים וצורכים מהם שירותים ומוצרים שהם עסקים קטנים בדיוק כמונו.
ככל שנשכיל להגדיל את הנראות של המותג שלנו ככה אנחנו ניצור ״באז״ סביב המותג שלנו ונעלה את הסבירות לקבלת לקוחות חדשים.
לפני שנעשה זאת חשוב שנבצע פעולת מיתוג. כדי שהנכסים הדיגיטלים שלנו יהיו אחידים ויהיה קל לקהל היעד לזהות שמדובר בכל אחד מהפרסומים שמדובר
במותג שלנו ולא במותג אחר.
סיבה 4 הישאר לפני המתחרים
לכל עסק יש מתחרים ואם אנחנו לא נפרסם יהיה מישהו אחר שישמח להופיע אל מול הלקוח שלנו.
לכן כשאנו שוקלים (באמת שאסור לעשות את זה) לעצור פרסום או לא להיות באוויר אנחנו בעצם נעלמים מהעיניים של הלקוחות הרלוונטים שלנו
ומשאירים את כל הבמה למתחרים.

לסיכום

שיווק ופרסום אינם מנת חלקם של עסקים גדולים בלבד.

הם צורך קיומי וחשוב של כל עסק.

הסיבות לכך שהצגתי במאמר הזה הם ברורות ויש להבין את המהות לכך.

ניתן לפרסם בתקציבים נמוכים המתאימים לתזרים המזומנים של העסק אבל חשוב תמיד להשאר בסביבת ובעיניים של קהל היעד.


כותב המאמר:
רועי ריבק – בעלים של תוכנית ההכשרה Black Squad לשיווק ועסקים.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *